رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان:
ارتقاء سطح دانش پرسنل درمانی در مدیریت صحیح درمان مصدومین نقش بسزایی دارد

8 دی 1399
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: ارتقاء سطح دانش پرسنل درمانی در مدیریت صحیح درمان مصدومین نقش بسزایی دارد.

ماریا خویشدوست در حاشیه دوره آموزشی مدیریت مصدومین ترومایی ویژه کادر درمانی در مصاحبه با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان افزود: با توجه به خطرات احتمالی و بلایای طبیعی در صورت فراخوان نیروهای درمانی، آموزش‌های لازم را جهت هرچه بهتر مدیریت صحنه و برخورد اصولی با مصدومین ترومایی گذرانده باشند و با برنامه‌ریزی و هدف مشخص به مصدومین خدمات‌رسانی را انجام دهند.
خویش دوست تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، برخورد اصولی و مدیریت صحیح بیماران ترومایی بر اساس آخرین تغییرات ایجادشده انجمن جهانی تروما بوده که در راستای ارتقا آمادگی و دانش برخورد با بیماران ترومایی در شرایط بحرانی است.
مسئول آموزش اورژانس ۱۱۵ شهرستان دشتستان، هادی بخشی اظهار کرد: در این دوره، آموزش‌های لازم در خصوص مدیریت صحنه، ارزیابی مصدوم، نحوه انجام اقدامات درمانی و چگونگی ثابت سازی صحیح بیمار ترومایی به بهیاران و پرستاران مراکز خدمات جامع سلامت به خصوص مراکز شبانه‌روزی انجام گرفت.
هادی بخشی همچنین گفت: بهیاران و پرستاران مراکز خدمات جامع سلامت با فراگیری آموزش‌های نوین درمانی علاوه بر افزایش و ارتقای سطح اطلاعات خود، می‌توانند به جمعیت تحت پوشش آن مرکز، خدمات درمانی با سطح بالاتری را ارائه دهند و دسترسی به عدالت (ارائه خدمات مطلوب با هزینه کمتر) که شعار طرح تحول سلامت وزارت بهداشت است، نیز محقق شده است.
دوره آموزشی به صورت تئوری و عملی مدیریت مصدومین ترومایی ویژه کادر درمانی تمامی مراکز خدمات جامع سلامت با همکاری مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ و واحد هماهنگی و گسترش ستاد شبکه بهداشت و درمان دشتستان طی دو جلسه و به تعداد محدود برگزار شد.

انتهای خبر: س.غ /۳۰۳۰
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تنها مرجع رسمی اخبار حوزه سلامت در استان


کلمات کلیدی:
دوره.آموزشی     ماریا.خویش‌دوست     هادی.بخشی     شبکه.بهداشت.درمان     شهرستان.دشتستان    

تاریخ بروز رسانی:   8 دی 1399

تعداد بازدید:   ۲

چاپ خبر |فايل متن خبر

ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >